Propagace firmy v dnešním obchodním světě znamená rozdíl mezi prosperující a prodělávající společností. V době moderních technologií se ovšem zapomíná na podstatné, původní součásti reklamy, kdy se daná firma zviditelňovala především pomocí různých letáčků nebo katalogů. Takové propagační materiály však nedokáže vytisknout jen tak ledajaká tiskárna.
Proč tisknout letáky?
Letáky jsou jednou z nejlepších a nejlevnějších částí propagace vaší společnosti. Výroba letáků probíhá z vlastních tiskových dat, případně je možné vytvořit zcela nový design. Dolní hranice tisku je 50 kusů, a to vše v nejvyšší možné kvalitě. Takto vytištěné letáky pak můžete rozdávat například při firemních akcích nebo je mít vylepené na různých plakátovacích plochách. Daleko lepší je ovšem jejich osobní distribuce v ulici a osobní kontakt se zákazníky.
Produkty seskupte do katalogu
K propagaci konkrétních výrobků nebo služeb bude výtečně sloužit katalog. Tisk brožur probíhá již od 10 kusů, takže může tiskárnu oslovit i živnostník, který těchto materiálů skutečně mnoho nepotřebuje. Objemnější katalog bude svázán vazbou V1 pomocí drátu, tento způsob vazby je vhodný pro materiály o maximálně 60 stranách. Takový katalog se bude snadno otvírat a zákazníci ihned přesně uvidí všechny vaše produkty a služby.
I kalendáře mohou být efektní
Pokud chcete originálně vyzdobit vaše kanceláře, pak si můžete nechat vytisknout i kalendáře. Tisk nástěnných kalendářů je prováděn jak digitálními, tak i ofsetovými barvami, což zaručuje naprostou jedinečnost těchto propagačních materiálů. Kalendář je svázán klasickou kroužkovou vazbou, která pevně sváže nejen dvanáct základních listů představujících jednotlivé měsíce, ale také obálku spolu s podkladovým kartonem. Naprosto zásadní je grafický návrh, který určí, zda se vaše kalendáře budou líbit zákazníkům či nikoliv.
Propagačních materiálů není nikdy dost, a proto nepodceňujte ani jejich tvorbu, ani tisk. Zaměřte se hlavně na levnou reklamu, ke které se řadí zejména letáky.